درباره ما
همه چیز را همگان دانند! همهی ما در مواجهه با موضوعات مختلف، نیازمند استفاده از نظر مشورتی دیگران هستیم. بسیاری از ما هنگام برخورد با دوراهیها و تعارضها، به تنهایی قادر به تصمیمگیری نیستیم و تلاش میکنیم اطلاعات و دیدگاههای بیشتری جمعآوری کنیم تا بتوانیم قضاوت و انتخاب بهتری داشته باشیم. مثلاً در خرید اینترنتی، یک شخص در تمام زمینهها متخصص و صاحبنظر نیست و نمیتواند در همهی دستهبندیهای محصولات، نظر کارشناسی داشته باشد. به همین خاطر بسیاری از افراد، هنگام خرید دچار مشکل میشوند و شاخصها و فاکتورهای تشخیص یک محصول با کیفیت را نمیدانند. صفحات راهنمای خرید در سطح اینترنت برای پاسخ به همین نیاز ایجاد میشوند. مراجعه و مطالعهی چنین مطالبی، به ما کمک میکند تا از تجربیات و بررسیهای تخصصی انجام شده استفاده کنیم.
گاهی اوقات شاخصهای شناخت و تشخیص محصولی در زمینهی خاص را میدانیم؛ اما در مورد یک مدل از آن محصول اطلاعات کافی نداریم. مثلاً میدانیم برای تهیه لپ تاپ مناسب به چه ویژگیهایی باید توجه داشت؛ اما فلان مدل لپ تاپ ASUS را نمیشناسیم و نیاز به کسب اطلاعات بیشتری برای خرید داریم. از طرفی در خریدهای اینترنتی، تنها با توضیحات و تصاویر محصولات روبهرو هستیم و نمیتوانیم آنها را از نزدیک لمس کنیم؛ بنابراین بیش از همیشه، به محتوا و اطلاعات باکیفیت نیازمند هستیم. بخش شناسایی و بررسی، به همین جهت ایجاد شده تا در این زمینه به شما کمک کند.
اما صرفاً شناخت و معرفی یک عنوان برای ما مفید نیست؛ گاهی اوقات لازم است موارد مختلف را با هم مقایسه کنیم. در بخش ترینها بهترین فرصت برای این گونه قیاسها فراهم میآید. برای بسیاری از افراد خواندنی و شنیدنی است که مثلاً ده برند برتر در زمینهی محصولات آرایشی را بشناسند و یا با 5 ماشین ظرفشویی باکیفیت آشنا شوند و …
شناسور به هیچ شخص و برند و مؤسسه و شرکتی تعلق خاطر ندارد و سعی میکند بیطرفانه قضاوت کند و آنچه که طبق بررسیها، واقعاً و حقیقتاً، مفید و کارا است را معرفی کند. اما خود را مصون از خطا و نقص نمیداند و ممکن است اشتباهاتی در تحلیل و قضاوت داشته باشد که امری طبیعی است.